Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2012. január 3., kedd

Új munkák!

Na akkor ahogy már említettem lezártam a 2011-es évet!

Szóval akkor a Januári újdonságokról!

Mindenképpen elsőként az új dalról...
A címe Őrült éjjel!
Nagyon slágeres és sexy lesz:)
Brigi nagyon odatette magát...
Amint úgy áll a dal még megjelenés előtt mutatok belőle!

Pár remixert is elárulok:
MIAMI VIBES
Tavaly ő is újra gondolta a szélt! Hasonló remix várható ebből a dalból is!


THOMAS H.
Na erre nagyon kíváncsi leszek, mert ugye ő az eredeti előadó!
Nagyon megtisztelő, hogy nemcsak engedélyt kaptam hanem egy remixet is:)
Az eredeti dal ilyen volt nála:


Hát azért mi Brigivel eléggé átdolgoztuk:)
De majd meghalljátok hamarosan!!!

Sunnie Hudson feat.Brigi-Őrült éjjel!
MEGJELENÉS JANUÁR VÉGE, FEBRUÁR ELEJE!

Aztán persze érkeznek a szokásos mixek is!
Most nem lesznek túl bonyolítva a nevek:)
Egyszerűen 2012. Január-House mix


Aztán ma hallottam egy iszonyatosan jó női rádióst!
Természetesen felvettem vele a kapcsolatot!
Az új mixekben már a szokásos férfihangot ő fogja váltani!
Az biztos, hogy sokan csak a hang miatt is hallgatni fogják:)

Na ha van valami jelentkezek!
Ja és köszönöm, hogy nagyon sokan olvastok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése