Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2010. szeptember 15., szerda

Biográfia


Akkor a kezdetekről...
Már gyermekkoromtól csak a zene létezett számomra! Ekkor még a kazettákat gyűjtöttem sorra!
"Aki kazettáról tudd diszkózni, az aztán tudd :)
Megtalálni a zenéket időre... :)"
Persze azóta nagyot változott a világ... :)
Jött a cd, minidisc, jelenleg pedig a kontroller!

1993.
A diszkós korszakom 1993-ban kezdődött! Az első nagy bulim, mint szinte mindenkinek egy suli buli volt!
Aztán innentől kezdve nem volt megállás:)
Sorra jöttek a felkérések, de ekkor még csakis mindenféle suli bulikban zenéltem...

1995.
1995-ben rezidensi helyhez jutottam, Kaposvár egyik legjobb klubjában a legendás Park diszkóban !
Akkor ez nagyon menőnek számított, mert szinte az ország egyik legjobb klubja volt akkortájt, rengeteg vendéggel, több szinttel!
Itt vasárnaponként nyomtam a Tini Diszkót négytől-nyolcig! (15-16 éves voltam!)
Még a főnököt is meglepte az egy idő utáni abszolút telt ház!
Jó kis korszak volt...
1995-2005.
A következő korszakot úgynevezett Haknis korszaknak nevezném!
Rengeteg helyen fordultam meg!
Folyamatos suli bulik mellett, két évig voltam rezidens Osztopánban (Club Road House), ahol a kezdeti nehézség után abszolút telt házat sikerült elérnem itt is! Életem egyik legjobb korszaka volt!
Aztán hamarosan elértem ahhoz, hogy saját zenéket is szerettem volna játszani!
2005-ben több zene szerkesztő kipróbálása után rátaláltam az FL-Studio-ra!
(Mai napig ezzel dolgozom!)
Eleinte a Trance műfaj érdekelt!
Ebben az időszakban készültek anno első remixeim Peat Jr. and Fernando-Hiányzol és Dj.Szatmári-Égess el!.
Ezek rögtön meghozták az ismertséget.

2006-2009.
Aztán egy közös ismerős által megismertem akkori zenész társamat F. Gábort !
Innentől kezdve nem volt megállás!
Megalakult a CLUB GANGSTERS !
Közel 3 év alatt 200 remix készült szinte mindenkinek aki számít! Mind itthonra mind külföldre egyaránt!
De a remixek mellett készült 4 saját kislemez,és két videó klip is!
Bár akkor még az úgymond "Hands-up" stílus hódított!
Az első kislemezt ami abszolút meghozta az ismertséget nem bíztuk a véletlenre!:)
A Republic együttes méltán híres dalát a "Szeretni valakit valamiért"-et dolgoztuk át a trendnek megfelelően!
Nagyon büszke vagyok mai napig arra, hogy sikerült hivatalos engedélyt kapni a feldolgozásra!


Pedig a Republic együttes nem híres erről!
Ezt a dalt még egy pesti énekes hölgy Sz. Brigitta énekelte!
Látva a sikert elkezdtünk saját dalokat is írni!
De már egy új énekeslánnyal M.Mercédesszel kezdtünk munkába!
Sorra jöttek a dalok és a videoklipek!





2009.
2009-ben kiváltam a csapatból, mert a house zene inspirált! Innentől kezdve 
SUNNIE HUDSON 
néven tevékenykedem!
A stílusom csakis kizárólag a club és a vocal house!
Az év végén elkészült az első dalom kedvenc énekesnőmmel Erdélyi Csillával! (Sheela)
Igen ő volt anno Peat Jr. and Fernando énekese !
Decemberben stúdióba vonultunk és elkészült a Szél !
A dalhoz kislemez és videó klip is készült!
Magyar és angol nyelven is!






2010.
A hivatalos kislemez 2010.februárjában jött ki!
Azóta a dal a rádiók és a klubok közkedvelt felvétele lett!
Nemsokkal a maxi után kijöttem az első Mash-Up munkámmal
"Náksi vs.Brunner-Sex,Clubs and friends"-el!
Az átdolgozásom egyből a klubok élvonalába robbant!
Náksiék több buliban az én változatomat játszották!



Aztán ezt követte az évben megannyi munkám és bulim! Sikerült még ebben az évben megalapoznom a nevem! Azt mondhatom, hogy az összes munkámat játszották a Dj-k!
Az egyik legsikeresebb munkám egy Tiesto és Náksi vs. Brunner mashup!!! 
Náksi Attiék és a közönség kedvence volt!
(Közel 30.000-res nézettségnél sajnos Youtube törölte!)

2011.
Rengeteg mashup, remix, fellépés...

2012.
Február végén jött ki az új kislemez!!!
SUNNIE HUDSON FEAT.BRIGI
-ŐRÜLT ÉJJEL!

MÁJUSBAN KIJÖTT A DALHOZ KÉSZÜLT VIDEOKLIP IS!!!



Az eddigi legsikeresebb dalom és klippem! :)

Aztán az évben több új dal, remix és rengeteg buli veletek... !!! :)
Még ebben az évben elkészült az új nyári dal!!!

Sunnie Hudson feat.Brigi km. Marcee
-Balatoni láz 2012.

Az új dalt ismét Brigi énekli, míg a a rap szöveget Marcee (Összeesküvők-TV2) tolja!!!

2013.
Több fellépés és másoknak zenei közreműködés...

2014.
Újra a köztudatban!!!
Télen jön az új dal ismét Sheela-val!!!
A dal egy 2001-es Maché feldolgozás: Most és mindörökké címmel...

2015.
NINCS MEGÁLLÁS, KÉSZÜLNEK AZ ÚJ DALOK ÉS REMIXEK!!! Az évben több dalt és klipet szeretnék kihozni!
Hivatalosan kijön a MOST ÉS MINDÖRÖKKÉ kislemez!

Több remix is jön...



2016.
Az idei évben több munkám jött ki!
Több club meghívásnak tettem eleget :)
A nyáron kis időre összeálltam egy énekeslánnyal. (M. Dalmával)



VELE MÁR NEM DOLGOZOK !

2017.
Az idei évben nagy beindulást tervezek több saját dallal és remix-el!
Több club meghívásnak is szeretnék eleget tenni :)

2019.
Megszületett a kisfiam Benett!


De az ide évtől még nagyobb erőbedobással dolgozom! Folyamatos bulik és fellépések!

Kijött az új saját dalom a "Hamis Tűz" ismét Sheelával!

A dalnak a szövegét és zenéjét is én írtam!

Célom pedig megismertetni az emberekkel a stílusom és a zeném!
A mottóm:
"A közönséggel együtt kell lélegezni!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése