Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2010. szeptember 20., hétfő

A hétvégi bulijárat

Akkor a hétvégéről kis összegzés:

Először is is a THE CLUB-ról:

A Club Csepregen található,és igencsak nem volt közel!Majd két óra utazás után értünk oda.De megérte,mert nagyon jó kis hely és persze jó közönség volt ott!Mondjuk sajnos csak a slágeres zenék mentek itt ,a keményebb The Wind Club mixeknél megszokottabbakat itt hanyagolnom kellett!De sebaj azért adtam rendesen...
Amint megkapom a szett felvételét rögtön teszem ki!

És akkor jöjjön a kis értékelésem a Kaposvári klub életről:

Hát megvan rendesen!A klubok nevét direkt nem említem!Csak számmal jelölöm!

1.Club

Nagyképű tulaj!Nem emlékezett a telefon hívásra,és csak nézett ,hogy ki vagyok és mit akarok!
Miután elmondtam azt mondta nincs most hely,megvannak a fellépők!Aha meg!Csupa névtelen és amatőr aztán csodálkozik miért nem megy a hely!

2.Club

Itt nagyon rendes volt a Tulaj!Csak az a baj ketten vannak!Őt megnyertem szerintem!De hát ott a másik...
De itt a Dj botrány!!!Asztali cdk-ről dolgozik!Én utoljára 15 éve dolgoztam asztali cdk-ről!De semmi hangulatot nem csinált.Egyszerűen szar!Ezt a tulaj is elismerte!De a helyzet marad...

3.Club

Mint mondottam Szombat van!Miért is fontos?Mert a hely tök üres volt hajnali 1-kor!!!
Én felajánlottam a segítségemet,mert reklám nélkül ugyebár mit vár az ember!
De szerintem,nem fog élni vele!
Persze itt is botrány DJ,aki csak üldögélt az üres teremben!

Egy szó,mint száz a tulajoknak más elhatározásra kellene jutni!Normális Dj és reklám!Csak ennyi az egész!Ja az sokba kerül!!!


De volt a hétvégének egy kellemes csalódása is.Most először láttam és hallottam Voksán Virág Playmate-et játszani!Kényeztetés volt a fülnek,no meg a szemnek is:)
Nagyon jó kis pumpálós club feelinget képviselt!És élőben játszott!!!
A fellépése után beszéltem vele pár mondatott,nagyon közvetlen volt.

Na akkor ennyit a hétvégéről!Azért várom az említett Clubok hívásait:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése