Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. szeptember 27., kedd

Újra itt vagyok!

Mivel már régóta nem jelentkeztem egy kicsivel hosszabb vallomással tartozom...
Szóval pár sor mi történt velem az utolsó jelentkezésem óta...

Ugye a legutóbbi jelentkezésem az a "The Wind Club-Tour mix 09."-ik darabja volt.
Na holnap pedig neki látok egy új mixnek még hozzá az aktuális Sweet Sexy sorozat új darabjának:)
Holnap már szeretném is mutatni belőle a szokásos Youtube videót:)
Igazi friss club zenékkel...

Na de a történések...
Mivel is kezdjem :)

Összeomlott a stúdiógépem mert annyira tele raktam...
Egy jó tanács folyamatosan mentsétek a fontos dolgaitokat , mert elveszhetnek...
Én is hányszor de hányszor voltam ez miatt ideges...
Szóval mindent újra kellett telepíteni.
De minden rosszban van valami jó...
Teljesen újra tettem mindent és állítottam be a saját ízlésemnek megfelelően:)


Amint a kép is igazolja jelenleg az új Fl 10-el dolgozom :)
Sokkal jobb mint az elődjei!

Ami még nagyon jó , hogy a meglévő Behringer kontrolleremet is teljesen ráállítottam és ez vezérli a programot.Sokkal gyorsabb és precízebb lesz így a munka :)

Ha már munka...
Ismét készült új munka a D.A.V.E. pajtinak!
Az énekfelvétel és a keverés ismét nálam.Azt kell , hogy mondjam elég jól sikerült mindkettő...
Ezt több megkeresés is bizonyítja :)
Lassan többet foglalkozom a Hip-Hoppal mint a saját dolgokkal...



További sok sikert neki!:)

Aztán beszélek kicsit a saját zenékről is...
Készült egy új zene is amit már említettem anno...
Ez lett volna egy közös track Johnny D'ark-kal...



Nos egy kicsit eltűnt mostanában , ezért gondoltam , hogy neki is meg nekem is jól jön az új dal...
De csak gondoltam...
Amikor telefonon beszéltünk úgy tűnt , hogy benne van...
De aztán nem reagált később semmire...
Számomra érhetetlen , mert egy nagyon kemény alapot kapott szöveggel együtt!!!
De ő tudja...

De azért érdekes , hogy egy igénytelen produkcióhoz a nevét adta:)
A 30!!!! fős nézettség is bizonyítja!



Na de sebaj , ami nem megy azt nem kell erőltetni nem de?
Szóval túl is léptem rajta hamar:)

Beszéltem egy szintén nigériai származású énekessel aki iszonyat jó...
Ő Onix!



Ő benne lett volna a dologban de itt én léptem vissza...
Úgy gondolom most nem erre a dalra költök...
Inkább jön egy új dal női vocallal!

Aztán persze készült saját motyó is...
Dj.Deka barátomnak készült több változat is a "Sexy Witches" dalából...
De mindegyikben talált valamit amin változtassak:)
Finnyás a kolléga:)
A dal érdekessége , hogy itt is Onix felel az énekért!



De azért javítom és jön ez is a napokban!
Szóval most már készen áll a gép a munkára:)

Másik dolog , hogy tessék jelölgetni , mert itt még naprakészebb infókat találsz!
Mindig itt elsőként:
http://www.facebook.com/pages/Sunnie-Hudson/178577468856739

Mostantól szinte naponta jelentkezem...
Ígérem...
Tervezek stúdió , illetve kedvenc és aktuális zenék bemutatását:)
Na akkor holnap jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése