Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2010. november 16., kedd

Hétvégi élménybeszámoló


Szombaton (November 13-án) Nagyatádon jártam az Extázis Dance Clubban!
Ugye mint ,ahogy szokott lenni ,most se ment bonyodalmak nélkül!Bár sok tanulságot hozott a hétvége!Többek között,hogy tervezzem egy új kontroller vásárlását!A Behringerem kicsit megbízhatatlan mostanában!Ki is néztem még vasárnap két új példányt is.De egyenlőre még marad a régi.

A másik tanulság az ,hogy nem a barátokra számíthatsz a bajban!Mindegy levontam belőle a következtetést!Na a lényeg akkor Vasárnap este nyolckor neki indultunk a Nagyatádi éjszakának!A személyzet Komlai Ádám (Semtex Djs) és Haverja Attila (Vele se kötekednék!) Lajos Barátom (Videó) és persze jómagam.

Azt est érdekessége,hogy egész estére voltam lekötve!Kicsit szokatlan is volt,hogy nekem kellett felvezetni a bulit!Na de sebaj,készültem is jó pár slágerrel.De itt is mint általában mindenhol,nagyon nehéz volt eladni az új zenét!
De a szél itt is aratott...

Köszönet Bulikirálynak és Hornai Zoltánnak!Bízom benne,hogy újra találkozunk Nagyatád!

Hamarosan jönnek a buliról készült videók is!
De addig is pár kép a Nagyatádi Extázisból:)




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése