Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2014. július 30., szerda

Sunnie Hudson - Dance Episode 2014.07.30.

Akkor már ahogy említettem jönnek az újdonságok szépen sorban...
Most itt egy Dance mix az aktuális kedvencekkel! :)
A mix még tegnap készült el és nagyon frankó kis videót is csináltam hozzá... :(
Persze nem tízperc alatt... Több órát dolgoztam a videóval majd újabb több óra feltöltés a Youtube-ra!
Mindez hiába... Sajnos már rögtön feltöltés után tiltották!!!
Nem értem, akkor mások mix videói hogyan vannak fenn?
Remélem majd a következő mixet sikerül feltenni!


Nagyon régóta nem csináltam már saját mixet (másoknak illetve Aerobic mixeken kivül) ezért nagyon igyekeztem! A legjobb slágereket gyúrtam nektek egybe!
A trendi román dance vonal egy órán keresztül! :)
Igaz nehéz volt mert egyre kevesebb a jó sláger, vagy én vagyok egyre igényesebb :)
Szóval itt az új mix igaz csak zippy-n :)


Pár előadó a mixből:
- Inna
- Tom Boxer
- Elena Gheorghe
- Avicii

Ha tetszik remélem megosztod mindenhol !!! :)

Egy másik dolog, hogy a napokban készültek új fotók is lásd fent a mix borító!
Nem sokára teszek fel új képeket is!!!

Na de megyek mert a munka nem áll meg...
Készül egy új remix!!!

4 megjegyzés: