Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. szeptember 30., péntek

És ez is jön...

Na ahogy jeleztem már tegnap , ma is hoztam valamit...
Ma megcsináltam az új dance mixet a The Wind Club Tour-mix 10.-et!
Bár azt hittem még pár napja , hogy nem jön össze megfelelő zene amit alkalmasnak találtam volna a mixbe...
De a napokban annyi új zenére tettem szert , hogy sok jó zenét ki is kellett hagynom...
Úgyhogy fogadjátok sok szeretettel ennek az előzetesét is:)



Főleg új zenék vannak a mixbe , bár van egy két régebbi pl Lady Gaga de az is egy elég ritka verzióba!
Próbálok arra törekedni , hogy ne a szokásos mixeket zenéket kapjátok tőlem!

Na a hétvégén pedig dolgozom a remixeken...
Holnap is jelentkezem valami újdonsággal:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése