Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2010. szeptember 18., szombat

Ma este


De még az utazás előtt ma elég sok mindent beterveztem.Délután öttől indult már el a club turné:)
Azt terveztem ,hogy még kora este végig járom a város összes klubját promókkal,maxikkal!
Holnap majd mondom az értékelést:)
Este pedig egy hatalmas buli Csepregen! A szett rögzítésre kerül jövőhéten már a lejátszótokba lesz!

Akkor a közeljövő zenéi:

-  Készül egy új Mash-up (Nagyon rákattantam mostanában ezekre!) Náksi vs. Brunner-Csak egy nap van című dalából!A Sex,clubs and friends bootlegemet azóta is játsszák Atiék!Szerintem ezt is fogják:)

- A napokban beszéltem Sheelával és készül neki az új dal alapja! Jövőhéten kapja meg az alapot és kezdődik a szöveg írás!Mert az új dal már saját lesz!

Na akkor készülés az estére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése