Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2012. augusztus 21., kedd

Balatoni láz maxi cd!!!

Hát így nyár végén megérkezett a komplett maxi cd... :)
Végül is már az összes verziót kiadtam már de itt van egyben borítóval együtt :)

Sunnie Hudson feat.Brigi km. Marcee-Balatoni láz 2012.


Tehát akkor a lemezről:

A Radio és az Extended mix az én kezem apró gyümölcse, a többi pedig Baxi (Sunset BLVD) és Tomi (Thomas H.) barátom kezét dicséri :)
Sajnos nem jött össze amit terveztem idő hiány miatt...
Úgy volt, hogy én még csinálok egy dances, romános club mixet illetve egy Ragga mixet!
Mindkettőt elkezdtem, de már nem akartam tovább húzni a lemezt!
Aztán még volt három producer akik megkapták a sávokat, azok közül az egyik semmit se küldött, a másik kettő pedig nem tetszett... :(
Szóval itt a komplett maxi, amibe belehallgatsz, és külön-külön illetve egybe is leszedheted! :)

Radio edit:
 

Extended mix:
 

Sunset BLVD Special Remix:
 

Thomas H. Remix:
 


Na de a terv, hogy jövőre újra jövök és időben kifuttatjuk a dalt egy trendi videoklippel!!!

Producer: Sunnie Hudson
Ének, vocal: Burkus Brigitta
Rap.: Héjássy Marcell (TV2-Összesküvők)
Külön köszönet a 4f Club szíves hozzájárulását!!!
Köszönet Béres Zoltánnak, és Sallai Jánosnak!!!

Szóval még pár napig tart a nyár pörgessétek, osszátok!!!

Radio edit:

Thomas H. Remix:

Sunset BLVD Special remix:

A klip különlegessége, hogy anno egy 2008-as klipemből lett összevágva!
Pár másodpercig én is feltűnök 4 évvel fiatalabban...

Az eredeti 4F Club-Balatoni láz:

Na holnap meg mutatok pár prew-et miken dolgozok és mik jönnek a napokban!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése