Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2015. május 19., kedd

House Episode (2015.05.19.)

Akkor, ahogy már említettem elkészült az új mix!
Ami több mint egy órás!!! De ami még érdekesség, hogy a mix most csakis az én stílusomat tükrözi :)
Most nem arra törekedtem, hogy új zenék legyenek a mixben, 
hanem inkább arra, ami én vagyok...
Az igazi letisztult house stílus :)
A mix tökéletesen idézi már a nyarat és a fesztiválokat!
Bízom benne ez is elnyeri a tetszéseteket, mint az eddigi mixek!


Akkor hangerő feeeel!!! :)
És persze kérlek oszd meg barátaiddal!

Akkor a track-lista:

Sunnie Hudson - House Episode (2015.05.19.)

01. Oliver & Jimi Jules - Pushin on underground
02. Samuele Sartini Feat. Katherine Ellis - Jumping
03. Lissat, Voltaxx Feat. Lima - In Love
04. Crazibiza, Lauer & Canard, Max Williams - Fantasy
05. Crazibiza & Dave Aude feat. Vassy - Hustlin'
06. Pink Fluid - So Much Love
07. Icona Pop - All Night
08. Rico Bernasconi & Beenie Man ft Akon - Girls
09. Robbie Groove & Mattias ft Cece Rogers with Master Freez - You Droid
10. Macklemore & Ryan Lewis -  Can't Hold Us
11. Playmaker - Black Pony
12. Pink Fluid - Bitch Lady
13. ID...

Sajnos a Yotube letiltotta a hozzákészült videót :(
Pedig több órát szarakodtam vele!
De a letöltés van :)


Hamarosan jönnek még újdonságok! De arról később... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése