Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. március 19., szombat

Megérkezett The Wind Club Tour-mix 2011/3.



Akkor ,ahogy mondtam ma itt az új dance sorozat új darabja!A mixben most leginkább az új zenékre koncentráltam.De azért lesz benne pár ismerős:)


Rögtön az első track L.L.Junior új munkája a VV-sekkel a Klikkesedj egy speciális mashup-ban. Az biztos ,ahogy a dalban is Junior jól összerakta:)
Aztán 2011-es változatban érkezik az ismert Dj.Szatmári dal a "100 évet várnék rád" Ferni és Plastic barátom újragondolásában.Aztán egy új munkám kicsit Inna-san Semtex régi dala a "Legyetek jók...".
De azért nem sorolom végig a tracklistát,de megtalálható benne az új Desperado dal is ,méghozzá club edit-ben.Erre azért vagyok büszke,mert az egész országban csak Szatmári,Peat Jr.,Deka és én kaptam meg még!
Aztán ezután jön a saját dalom a The wind Plastic barátom kiváló remixében!Aztán van benne még kis Barbie girl,La camisa negra szóval csupa nagy sláger!
A mixet ismét egy saját munka zárja!Mégpedig a Barbara Streisand saját átformálása:)


Tracklista most se lesz,de mivel elárultam pár dolgot ezért közreadók pár előadót a mixből:)
Dj.Szatmári feat.Jucus,Semtex,Desperado,Sunnie Hudson feat.Sheela,Alexandra Stan
Szóval hallgasd ,bulizz és terjeszd!!




Végezetül pedig hadd ajánljak pár videót,a Klikk-et (VV4) és az új desperado dalt,ami abszolút világszínvonal!








Holnap meg jön az új house mix!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése