Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. április 26., kedd

Újra itt vagyok!

Nos újra itt vagyok,nem tűntem el!Illetve csak kis időre...

De most újra nagy lendülettel neki indulok!
Amint látjátok frissült is az oldal!A Top10 a letöltések stb..
Megjegyzem,hogy a letöltésekbe már él pár új Mashup is.
(The Viron Ltd feat. Max'C-Raindrops (Sunnie Hudson Mashup),Flo-Rida feat.T-Pain-Low 2011. (Sunnie Hudson Hard Mashup) )

Na akkor a munkákról:
A napokba biztosan jönnek az új promó mixek is!A The wind mix érdekessége,hogy most Live mix lesz!
(Ez még pár hete Nagyatádon lett rögzítve!)
A sweet sexy pedig a megszokott veretést hozza majd!

Ami a produceri munkásságot illeti,már mondtam,hogy egyenlőre a mashup dolgokat hanyagolom!
Inkább saját zenékre,remixekre koncentrálok!
Hát lesz pár meglepi az biztos:)

Akkor a mixek után befejezzem és jönnek:

Chris Lawyer and Dj.Thomy-We gonna feel it 2011. (Sunnie Hudson Vocal remix)
Már majdnem kész,és elég régóta halogatom,de az biztos ,hogy megéri rá várni.

Inna-Hot 2011. (Sunnie Hudson Summer Beach remix)
Szintén régóta halogatom igazi nyári ínyencség lesz.(Igaz Már Mashup-ba megcsináltam,de így más lesz!)

Aztán dolgozom az új dalon is!Most egyenlőre a tervezettnél később fogok vele kijönni!
Miért is?
Mert most nagyon sok újdonság jön ki:Deka,Peat Jr.,Dred,Szatmári
Én inkább kivárok:)

De azért lesznek még tartalékaim:)
Lesz pár nagy meglepetés,de arról később:)
Na megyek meló van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése