Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. április 11., hétfő

Nagyatádi buli (Élménybeszámoló képekkel)


Na akkor a szombat estéről!
Mivel nagyon szeretek itt játszani ezért őrültem,hogy újra zenélhetek itt!
Most egyre nagyobb divat,hogy a vendég dj egész este van!Ugye olcsóbb így mint egy állandó + vendég dj!
Jelen esetben ez volt nálam is.Egész este jómagam volt a lemezjátszók mögött!
Jó nálam laptop és kontroller mögött:)


Az estére a legnagyobb zenékkel készültem.Vittem is sok újdonságot,amit a közönség nagyon jól fogadott.
Az odaérkezésem kicsit nehézkes volt,mert útközben kicsit eltévedtünk:)
Más úton mentünk most mint múltkor és ez kicsit engem is megzavart:)
Persze az út folyamán kértünk segítséget,de az még jobban eltérített.Na mindegy végül is megérkeztünk.


A buli is nehezen indult lassan szállingóztak az emberek!De aztán kb fél egy körül elég jól álltunk.
Próbáltam eléggé spannolni a közönséget,mert ugye 2 körül vártuk Dredet és Doriszt!
Na aztán egykor jött egy váratlan dolog ami egy dj rémálma!
Épp a legnagyobb hangulatban elszállt a végfok egyik oldala!
Egyből néztem a másik oldalát is,ami szintén veszélyesen égett egyfolytában!
Hát igencsak leizzadtam!
Hívtam Zolit (Tulaj) ,hogy van-e tartalék erősítő!A válasz is bíztató volt,hogy nincs!
Szóval volt a baloldalam + rögtön kifordítottuk a kontroll ládát!Persze miért is ne a kontroll is azon az oldalon volt ami szólt:)
Hát gondolhatjátok,hogy szóltam...


Dred műsora meg hamarosan...
Na innen következett a műsor:)
Miközben kevertem a zenét a Dj pultban kötöttük át a végfokokat!
A közönség szerencsére nem vett észre semmit...
Talán csak annyit hol lebukok majd zene át megint lebukok:)
Zoli végül is maximálisan helytállt és megoldottuk a problémát!
Mire Dredék megjöttek a helyzethez képest jól szóltunk:)
Bele se gondolok mi lett volna ha nem...


Dredék lenyomták a 30 perces műsorukat aztán mentek is!
Ezután folytatódott a buli!Nagyon örültem,hogy szinte alig mentek haza Dred után.
innentől csakis a slágerek!
A kis bakitól eltekintve nagyon jó buli volt jó közönséggel!
Ezt mi sem bizonyítja jobban ,hogy hajnali fél ötkor hagytam abba és még voltak...






Köszönöm Nagyatád,maximális respect Hornai Zoltánnak:)
Jön a live mix is hamarosan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése