Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. június 13., hétfő

Újra itt!

Na újra itt vagyok:)

Hát sok mindenen vagyok túl, no meg elkezdtem több dolgot szervezni.De ezt majd úgyis láthatjátok:)
Illetve később ezekről...

Újabb stúdió munkám is volt a már említett rap-es bandákkal.Kezdtem megszeretni ezt az utcai style-t amit képviselnek:)

A másik dolog,hogy többen azt mondják,hogy nagyon slágeres vagyok.Hát azoknak üzenném,hogy mindenhol azt lehet illetve azt kell játszani amit a közönség igényel!
Úgy,hogy úgy döntöttem hogy nekik jön a Coronita world mixem!
Meg amúgy is szinte most mindenhol ez a trendi!
Persze marad továbbra is a stílusom...
Hamarosan jönnek a már megszokott havi mixek is!


Na  kezdem csinálni,ahogy megvagyok tolom is fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése