Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. november 2., szerda

Élménybeszámoló a Halloween party-ról és live mix:)

Na végre ma megkaptam a várt live felvételt!:)
Már azt hittem ebből se lesz semmi...

De megérte várni mert sajnos ritkán van rögzítve live mixem , de most végre megint van! :)
A képeket még várom...


Akkor , ahogy lenni szokott jöjjön egy kis élménybeszámoló...
Szóval nagyon vártam már az estét , mert imádok ismeretlen helyen és közegben zenélni...
Mindig kíváncsian figyelem a club közönségét , hogy mit is játsszak az adott helyen!

Na közel 130km és mintegy két óra alatt érkeztünk meg Székesfehérvár mellé Sárszentmihály-ra!
A hely kívülről elég lerobbantnak tűnt , de már messziről láttuk a felhőpásztázót (Ez sokat segített:) ) ,
és hallottuk a Mélyládát :)
Szóval jött hamarosan a meglepődés...
Miután megkerültük az épületet akkor találtuk meg a parkolót ahol rengeteg autó állt!
Megmondom őszintén akkor elkezdtem kicsit izgulni:)
Aztán jött a látvány...
Belépve csak tátottam a számat...
Iszonyúan jól szólt a hangtechnika és király fény fogadott :)
Utoljára ilyet nyáron a Palace-ban tapasztaltam!

Meg egy másik mentalitás fogadott mint itthon a jó öreg Somogyban...
Talán mert közel Budapest!
Mivel  Okt.31. éjszakáján volt a buli "Halloween-Party" itt megadták a módját a fiatalok!
Minden tiszta vér , tele zombival és vámpírokkal a hely:)
Néztem másnap az itthoni party képeket semmi ilyen nem volt nálunk...
Elég szomorú szerintem...
De mindegy nem itthoni buliban voltam:)

Szóval megérkeztünk...
Nem sok időm volt a beállással mert kicsit késtünk!
Örültem , hogy páran ismerősként fogadtak:)
Bár volt aki dance várt , volt aki kemény house-t ugye a két mix-sorozatom alapján!
Ekkor döntöttem el , hogy vegyítem a kettőt!
Szerencsére be is jött!:)
Elmondhatom , hogy a közönség nagyon jól vette , és hagyták , hogy azt játsszam amit szeretnék...
Ez egy igazi Dj álma:)
Jó hang cucc és nincs állandó nyagattás zenékért!
Szóval egyik legjobb bulim volt bátran állíthatom!


Köszönöm Jenőnek (Tulaj) és Dj.Snoopy-nak a meghívást!
Bízom benne mielőbb találkozunk!

Ha ott voltál azért , ha nem akkor meg azért! :)

Sunnie Hudson-Club Road House 2011.10.31. LIVE MIX LETÖLTÉS ITT! 


 

Persze folyamatosan készülnek az újdonságok is!
Holnap írok róluk részletesen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése