Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. november 26., szombat

Sweet Sexy House Club Tour-mix 2011-10.

Ismét egy kicsit eltűntem , de csak azért mert nem akartam a semmiről írni...
Persze ez idő alatt is folyt a munka!
De újra itt vagyok és lesz mit mesélnem:)

De ma a lényeg , hogy elkészült az új house mix!:)
Ami ezt a mixet illeti leginkább a nyári fesztiválokat juttatja eszembe...
Abszolút fesztivál zenéket gyűrtem most egybe nektek.)
Egy percig sincs lankadás!


A szokásos pár előadó:
-Basto
-Chris Lake
-Dj.Chuckie
-David Guetta
-Rihanna
-Afrojack , Dimitri Vegas , Nervo

Szóval igazi buli mix készült , ami csak arra vár hogy feltekerd a hangerőt!!! :)


Aztán ma még neki álltam egy új remixnek.Úgy döntöttem mégiscsak elkészítem az én verziómat a Vastag testvérek dalából.

Na de megyek is...
Mára hirtelen ennyi , de holnap részletesen mesélek pár újdonságról...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése