Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. november 29., kedd

2011.11.29.

Újra itt vagyok...
Na most van mit mesélnem bőven :)

A napokban ismét felpörögtek az események , de ez nem is baj!
Azt a szót , hogy unalom nem ismerem!Alig érem utol magam...
Akkor kicsit tagolva mondom mi is várható tőlem mostanában...

ÚJ DAL:

Sajnos nem úgy alakul az új dal munkálata , ahogy vártam....
Lassan ott tartok , hogy a már említett Brigi nélkül csinálom meg az új dalt...
Persze azért még alakulhat jó irányba is a dolog de úgy érzem hogy nekem kell lépnem másfelé...
Hogy miért?Erről nem igazán szeretnék írni...
Röviden csak annyi , hogy nem az én hozzáállásomon múlik a dolog...
De több dal is akad a tarsolyban...

A napokban megkerestem egy közép szinten lévő énekeslányt is...
A nevét szándékosan nem említem!
Na jött a pofon!
Komolyan itt tartunk hogy egy középkategória alján lévő énekespalánta nemet mondd...
Hova jutottunk:)
Örülhet , hogy egyáltalán megkerestem...
Na mindegy ha neki jó...
De persze sikeres az akar lenni...
Csak amatőr producerek mellett sose lesz , sőt szerintem felkérése sem lesz mostanában...
Legalábbis ilyen mint az enyém az tuti!


STÚDIÓ MUNKÁK:


Szerencsére az akad bőven...
Jelen pillanatban egy Dj.srác-nak kell egy nagyon ismert nyári slágert remixelnem!
Szerintem nagyot fog ütni elég jó kis remix lesz , ha minden összejön!
Sajnálom is kiadni , mondván , hogy nem az én nevem lesz mellette :)
De ez van...

Nagyon kelendő vagyok a Hip -Hop Business-be :)
A napokban egy helyi srác keresett meg hogy ő is nálam venné fel a dalait...
Sőt azt szeretné , hogy az alapokat is én csináljam neki!
Hát rajtam nem múlik!


ÚJ REMIX:


Ahogy már olvashattátok neki állok a Vastag testvérek dalának az újra gondolásának!
Erről még azt is gondoltam , hogyha van rá igény akkor ezen megmutatnám képekkel ,
videóval hogyan is készül egy remix...


ÚJ MIX:


Az új magyar -house mix után készül az új sláger egyveleg:)
Épp ma válogattam össze az új track-eket!Nagyon kemény lesz az biztos...
Kis ízelítő:



Aztán a végére egy kis kedvenc:
Bár a zenét már unom , de a látvány állat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése