Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2012. május 28., hétfő

Dallas Club Lenti


Szombat este Lentibe a Dallas Clubba voltam hivatalos!
Nagyon örültem a meghívásnak mert már régóta akartam ide jönni...

Az biztos, hogy igen csak nem volt közel... (7 óra autózás oda-vissza!!!)

Már a nap eleje jól indult :)
Időben elkészültem, zenék is összeválogatva!!! :)
Nem úgy, hogy még utazás közben válogatok!

Szóval este hétkor indultunk az éjszakának!
Nagyon óvatosnak kellett lennünk, mert megannyi állattal találkoztunk a szó minden értelmében :)
Rengeteg őzzel, szarvassal és megannyi marhával az utakon! :)

Viszonylag elég hamar leértünk, így még buli előtt volt idő felmenni egy kedves rajongó barát
borpincéjébe is :)
Ide tartott még velünk egy nagy zenemágus Dömötör Balázs is!!!
Szóval kis ivászat után indultunk a Dallasba...

Amikor megérkeztünk már kívülről látszódott, hogy színvonalas a hely!
Persze belül sem okozott csalódást a hely!
Na meg a hangtechnika igencsak pazar volt!!!
Ami még nagyon ritka, hogy a személyzet maximálisan kedves volt!
Külön technikusai voltak a helynek és így gyorsan be is álltam...
De az estének egy gyenge pontja volt... :(
Sajnos több bulinak és a hónap végének köszönhetően kevesen voltak...
De akik ott voltak azok buliztak velem :)
Aminek még őrültem, hogy itt kimondottan az igényes house zenéket játszhattam :)
Az egész estét felvették, elvileg a napokban kapom a live mixet...

Szóval köszönöm Dallas!!!
Külön köszönet:
Nagy Krisztiánnak, Koczfán Norbertnek, Zsica Arany Áronnak, Páli Tibornak!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése