Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2012. június 10., vasárnap

Cuba Libre Club 2012.06.08.


Ismét túl egy bulin...
Az estének több különlegessége is volt...
Mégpedig péntekenként ritkán vannak bulijaim, inkább a szombatokra  jellemző.
Másrészt meg nagyon ritkán játszok itthon...
Furcsa is volt, hogy nincs utazás...

Szóval pénteken egy új helyi clubba voltam hivatalos a CUBA LIBRE-be!
Vegyes érzelmekkel érkeztem a helyre, mert anno már többször megbukott a hely...
De bátran állíthatom, hogy teljesen átalakult a klub és nagyon színvonalas lett!

Szóval az Estén Dj.MRK kollégám játszott, aztán én...
A zene nagy örömömre csakis house semmi dance vonal!
Bár az estét eléggé beárnyékolta a bennem lakozó influenza...
Nagyon szarul éreztem magam, és hangom is alig volt...
Bár azért a beköszönést megcsináltam :)

Szóval eléggé szokatlan volt az este tőlem, hogy semmi beszéd :(
Úgy is volt, hogy maradok egész este, de nem bírtam...

Na és jön a meglepi :)
Mostantól, mindenhol ahonnan fellépek lesz live mix!!!

Tehát a Cuba Libre éjszakájának a felvétele! (Persze ez nem teljes!) 




Pár szokásos előadó lista:
-Chris Lawyer
-Aloe Blacc
-Jamie Woon
-Blue Boy
-B-Sensual




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése