Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2010. december 31., péntek

Újra itt!

Nos, megtértem köreitekbe ismét…. :)
Talán több időt töltöttem távol, mint illett volna, sajnálom… , de valahogy nem volt ihletem írni.
De úgy gondoltam azért az év utolsó napján csak illik írni!
Először is mindenkinek hatalmas bulit kívánok az éjszakára!Van választék bőven...
Na és persze Boldog új évet!BUÉK :)

Disznó visít,
petárda robban,
róka család a WC-ben,
Lagzi Lajcsi a TV-ben.
Több rímet ide nem vágok, Boldog új évet kívánok!

Amúgy régóta terveztem,hogy írok, van miről!

Windows 7.


Nos eltűnésemnek az oka megint a stúdiógépem volt!
(Már azon voltam kidobom az emeletről!)
Na de...
Szóval mindenki agyon dicsérte,hogy milyen jó ,szép és gyors a Windows 7.!
Némi alapja volt!De ha tudtam volna...
Az ünnepek szinte csak telepítéssel mentek el!Jó kis ünnep volt!
Szóval amint feltettem a 7-et,egyből beleszerettem.Hú de szép és gyors!De aztán jött a feketeleves, ahogy mondani szokták!
Ugyanis semmi stúdió dolgom nem futott a 7 alatt!Ja és persze a hangkártyámat se ismerte fel!
"És ugye a vadász mit ér a puskája nélkül!"
Próbálkoztam mindenfélével!Mondván ,hogy olyan szép és jó ,hogy nem érdekel nekem ez kell...
Aki ismer az tudja nem az az ember vagyok ,aki hamar feladja!
Szóval próbálkoztam-próbálkoztam ,de hiába!
A gépből egy normális hangot nem tudtam kicsavarni!
De integrált hangkártyával nem is csoda...
Kiderült a hangkártyámhoz nincs Windows 7 driver!
Végül ezután feladtam!Ez a hülye telepítés stb. rengeteg időt elvett!
Pedig annyi mindent elterveztem!
"De hát ember tervezz,Windows 7 végezz!" :)
Na vissza XP!
Azóta végre tudok ismét dolgozni!

X-Faktor dalverseny!


Na ez betette a kaput rendesen!Soha nem indulok többet semmiféle megmérettetésen!Mindegyik csak nagy átverés és bunda!Lásd Szíj Melinda és Király L.Norbert!Ehezz nem is fűzök semmiféle kommentárt!
Pedig lehetne!
Na de a verseny tele volt jobbnál jobb dalokkal!Az,hogy én semmit nem értem el (A videót úgy tették fel,hogy nem lehetett megnézni-csak úgy megjegyzem!) az egy dolog.Volt sok jó!De ,hogy egy szar görény dal nyeri meg.A görényt nem a dalra értem :)...
Tényleg ez volt a címe!
Itt tartunk...
De azért köszönöm mindenkinek a szavazatát!

2011 újdonságai!


Nos az év elejére jó pár újdonsággal kiakarok jönni!Végre tudok újra dolgozni!
Tegnap lettem kész egy új Mash-up munkával Ádám (Semtex) barátommal!
Szerintem az egyik legjobb munkám!
És persze rongyosra fogják tolni a Dj-k hamarosan...
ez pedig:
Semtex-Legyetek jók ha tudtok 2011'
Hogy milyen mash-up néven fog futni,azt még Ádám kitalálja!
Ízelítő hamarosan,illetve januárban megy mindenhova!
Persze Ádám már ma este teszteli Pécsen a Pollack bulin!

Aztán pedig jön a már említett szél dalomból is egy 2011-es mash-up verzió!
És ebből a dalból jönnek még remixek is!
Jön általam egy 2011-es remix,és PLSCB & Celage Club mix is!
PLSCB-ék iszonyat jó remixeket csinálnak most!(Lásd Dj.Deka)
Ezért is várom nagyon!
A másik ami még ide tartozik,több producert megkérdeztem dolgoznának-e a dalon!
Többsége egy remixes ,dalos producer :)
Miért hangsúlyozom ezt?
Mert nem,hogy örülnének,hanem a válasz 30-40 ezres tételek!
Mire fel gyerekek!

Ezek a remixek előzik majd meg az új dalom érkezését!
A címét még nem árulom el,de nagyon bejövős cucc lesz!Egy demója már kész van igaz azon még nem Sheela énekel!De a múltkori bulimon (König Dance Club) már toltam és nagyon vették!
Ebben a dalban ismét nem kisemberek vesznek részt!
A dalt ismét Sheela énekli! (Már ezért siker :))
A szöveget Szarvas József (Josh-Josh feat.Jutta) írta!
De közreműködik még Nash La Salle,Mike Newman is!
De tervezzek még PLSCB, és MSQ remixel is!Meglátjuk még...
Mindenesetre hamarosan felvesszük az éneksávokat Sheelával.

Aztán tervezzek még pár új remixet is!
Persze jönnek a promó mixek is!
Szóval lesznek újdonságok!

Évvégi értékelésem!


Úgy gondolom mindent összevetve egész jól bejöttek a dolgaim a Clubokban,és minden munkámat játszották rendszeresen a Dj-k!
A mash-up munkáim is eléggé felkapottak lettek!
A szél maxim is nagyon tetszik az embereknek,és nagy öröm amikor egyből felismerik,sőt ha meglátnak már kérik!
Szóval köszönöm mindenkinek aki eljött ahol felléptem!
Bízom benne,hogy 2011-ben többet találkozunk!
Én azon leszek!!! :)

A honlapon 2011.Január 3-tól minden élni fog! (Top 10,Letöltés stb..)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése