Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. január 1., szombat

2011.01.01.

Az új év első napja!
Idén az első írásom ide:)
Idén az első munkáim!
Azt szokták mondani aki az év utolsó és első napján amit csinál,azt csinálja egész évben!
Hát én ma a szél és a The wind mash-up-omat fejeztem be!
Ez azt jelenti egész évbe mash-up-olni fogok...?  :)

Remélem jót buliztatok az éjjel,és megfogadtatok sok mindent!Én személy szerint nem vagyok híve ezeknek,mert úgyse tartom be!De idén más lesz...
Megfogadtam,hogy idén még több buliban találkozok veletek,és kerülöm a haszonleső emberek társaságát!
Mert 2010-ben volt belőlük részem bőven!
Kiderült a legjobb barátaimról is ,hogy ők a legnagyobb legaljasabb haszonlesők!
Na az ilyen emberek 2011-től kerüljenek jó messze!

De akkor jöjjenek 2011 első munkáim!
Igaz még csak prewek,egyenlőre még nem adom ki őket!De hétfőtől mennek szét...

Semtex-Legyetek jók,ha tudtok 2011' (Sunnie Hudson Mash-up)


Sunnie Hudson feat.Sheela-A szél 2011' (Sunnie Hudson Mash-up)


Sunnie Hudson feat.Sheela-The wind 2011' (Sunnie Hudson Mash-up)


Na mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát!
Holnap jövök:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése