Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. január 4., kedd

Kis ízelítő a PLSCB & Celage Club mix-ből


Na ma megkaptam Plastic barátomtól a várt remixét!
Nagyon vártam már ,mert iszonyat jók az új munkái!
És amit vártam ,azt kaptam:)
Odatette megint magát a srác:)
Bár még pár minimális változtatást kértem,aztán küldöm ki!
Remélem illetve azt kértem,hogy max. csütörtökig küldje el,hogy még hétvégén több újdonsággal egybe kiküldjem a Dj-knek!
Szerintem rongyosra fogják tolni!

De addig is kis ízelítő:)

Sunnie Hudson feat.Sheela-A szél 2011' (PLSCB Celage Club mix)


Sunnie Hudson feat.Sheela-The wind 2011' (PLSCB & Celage Club mix)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése