Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. január 17., hétfő

Hétvégi összegzés!

Na akkor a hétvégéről!Tegnap hulla voltam,ezért írok ma...

Először is szörnyülködve hallottam a hírt miután vasárnap a buli után felkeltem!
Tragédia Pesten!
Nem értem!!!
Megint miért???
Megint emberi magatartás miatt kellett meghalni három lánynak...
Mert a tulajoknak kell a sok pénz!!!
Most nekik kéne odaállni a lányukat elvesztő szülök elé!
Nagyon sajnálom!Részvétem a hozzátartozóknak!






És akkor a szombati König buliról...
Az este lényege tulajdonképpen az volt,hogy a már említett új laptopot a kontrollerrel leteszteljem!
Na ez remekül sikerült is.Abszolút jól működött a cucc!
Ahogy nálunk is,mi is várjuk az igazit és keressük!Hát így voltam a BCD 3000-res kontival is:)
Most megtalálta az igazit!:)


A kép még buli előtt készült,kicsit teszteltem már otthon is!
Ez a felállás a buliban...
Na de akkor kicsit mesélek a buliban történtekről...
A lényeg,hogy szerintem utoljára játszottam itt!Hacsak meg nem fizetik búsásan...
Ingyenes buli ,belépő nélkül!
Ennek sosincs jó vége!
Mert igencsak idejöttek a környékről azok az emberek ,akiknek nem kellett volna...
Nem vagyok fajgyűlölő ,de gondolom értitek:)
Ja persze kidobó sincs!
Miért is lenne plusz költség!
Szóval jöttek oda állandóan idegesíteni!
Mikor lesz Csóré Béla és hasonló.... ? :)
Levontam a tanulságot ismét...

Na és a héten ismét lesz több újdonság!
Érdemes lesz visszalátogatnod!
Jönnek a már említett promó mixek,befejezzem a honlapot! (Top 10,felkerülnek a letöltések!)
Letölthetővé teszem az újdonságaimat is!
Na akkor holnap ismét jövök!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése