Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. január 3., hétfő

Egy nyugis vasárnap...

Biztos észrevettétek,hogy egyre többet írok magamról!Amolyan napló lényege lett a Blognak:)
De persze továbbra is a zene a lényeg!!!


Végülis a mai nap vasárnap lévén pihenőnap!Úgyhogy elég nyugodtan telt.
Bár azért történtek dolgok.Akkor menjünk végig rajtuk.Plastic (PLSCB) mára ígérte a remixét.
Sajnos nem érkezett meg!De egyre jobban csigázz,mert írta nagyon jó lett.
Persze én meg nagyon kíváncsi vagyok rá!Szóval állítólag Holnap mastereli Brunner Zsolti ,aztán kapom!
Az biztos ,amint megjön küldöm szét!

Közben telefonált Dj.Ábel barátom,hogy jönne jövőhéten plakátot csinálni!Sok minden más egyéb mellett a bulijainak a plakátjait is én csinálom.Meg nagyon jó volt,a Karácsonyi König buli,úgyhogy azt beszéljük még meg,hogy lehet én is játszok megint.Elvileg a buli Január.15-én lesz.Lehet,hogy az első bulim lesz idén:)


De a mai nap telefonált még Ádám (Semtex) barátom is.Vele újabb stúdiómunka lesz szintén a jövőhéten!
A lényeg hogy jön hozzám felmondani pár angol szöveget!Jelenleg ő most Mike Newman új dalainak a hangja!Most is az új dalához rögzítünk pár felvételt!
Pár új felvétel ahol Mike a zeneszerző és Ádám a vox:)
Beszarás kategória nálam.





Apropó ,aki komolyabb felvételt akar bátran várom!
Hamarosan írok bővebben kis házi stúdiómról:)

Aztán persze jövőhéten érkeznek a Januári promó mixek,mash-upok.
De napot nem írok ,mert úgysem tartom be:)
De igyekszem!


Ja majd elfelejtettem a nap fénypontja!
Egy kedves hölgytől kaptam email-t!
A lényege,hogy 50 éves és Dj akar lenni!
A leveléből kis idézet,remélem nem bánja.
"Azt hiszem hogy Magyarországon az hogy egy 50 éves nő DJ legyen rendkívüli és kuriózum. A média is erre "ráharapna" meglátásom szerint."
Persze írja tovább,hogy semmi állás nincs felé,és ő ebből szeretne megélni!
Nem tudom,hogy adta erre a fejét...
De ebből megélni lehetetlen,pláne mint kezdő.Mert a hölgy még most sajátítaná el az alapokat!
Sajnálom de a válaszommal elfogom keseríteni...

Szóval jövőhéten lesz munka,és pár újdonság!
Mindenképp nézz vissza!
Na akkor alvás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése