Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. február 10., csütörtök

Újra itt!:)

Na újra itt vagyok!Megint kicsit elhanyagoltam az írást...
De kicsit elhavaztam ,meg nem tudom mi van velem hulla vagyok mostanság.
Talán öregszem:)

Akkor amik történtek:
Megcsináltam ismét Dj.Ábel barátomnak a hétvégi buli plakátját!
Kis reklám neki:)

Ahogy, Januárban már írtam többet nem zenélek itt!De drukkolok a kollégáknak!Bár szerintem nem sokáig fog már üzemelni a hely...

Ez mellett lázasan folyik a buliszervezés is!Egyre több Club zárja be kapuit így egyre nehezebb sajnos!Hiába ma Magyarországon a pénztelenség uralkodik!De azért nem adom fel...
De sajnos ár alá se tudok menni,meg nem is akarok!
Épp a héten beszéltem egy fiatal sráccal aki programszervező egy helyen és azt kérdezte,hogy nem indulok-e a dj-versenyén.Mert az nekem milyen jó lenne:)
Gyerekek most komolyan....
Én Dj-versenyen:)
Voltak olyan idők,mint a Star Wars-ban "Valamikor réges-rég" :)
De egy amatőr dj-versenyen,no meg ingyen!Most komolyan.
Kicsit felhúztam magam na....

A másik ,hogy egy dj kollégámtól akartam elkérni egy club programszervezőjének a telefonszámát!
De ez az illető annyira félti a helyét,hogy beszélt össze-vissza,persze számot nem adott,de majd beajánl azt mondta:)
Bár van is miért félnie:)
Mindegy megtalálom az útját,hogy beszéljek a szervezővel,onnantól pedig ennek a gyereknek vége!
Azt szokták mondani ha harc legyen harc!:)
Na jó azért nem ennyire véresen komoly:)

Aztán pedig készül a már említett We gonna feel it remix!Úgy tervezzem,hogy hétfőn már tutti mutatok valamit a dalból!Bár ha sok időm lesz akkor be is fejezzem.Majd meglátjuk...

Úgy gondoltam megosztok veletek egy dalt,amit a napokba hallottam és most a kedvencem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése