Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. február 27., vasárnap

The Wind Club Tour-mix 2011/2.


Na akkor ,ahogy beszéltük megérkezett a várva várt sláger mix második darabja:)
A mix a megszokott aktuális dance kedvenceimet tartalmazza!Most próbáltam arra rámenni,hogy inkább új zenéket mutassak be.
Ezért is nincs ismét tracklista...

De azért pár előadó a mixből:
Elena Gheorghe,Mr.President,Alexia,Black Eyed Peas,Jennifer Lopez feat.Pitbull

Töltsétek,hallgassátok...
Egészségetekre!:)

Letöltés itt:


Na aztán amik történtek mostanság!
A hétvégén volt egy Helyi klubban Dj-verseny!Ez eléggé fellelkesített mindenkit aki tudd játszani illetve azt is aki nem:)
Két feltörekvő ismerősöm rögtön meg is keresett tudnék-e segíteni neki:)
Persze igent mondtam,de utoljára!Az okait inkább nem részletezném...

Az amatőr dj-verseny egyik napján magam is részt vettem!A tapasztalatok elég vegyesek voltak.
Voltak nagyon ügyesek,de voltak olyanok is akiket nem is értettem ,hogy vették a bátorságot!
A másik tanulság a Laptop!Mindig találkozok olyanokkal akik lenézik a laptopról való zenélést!
Pedig szerintem ez a jövő!
Én sem nézzem le a cd-ről való zenélést:)

Laptopon a Virtual Dj-vel való zenélést,az tényleg bohóckodás!Hozzáteszem én is használtam:)
De hamar kinőttem szerencsére!
Én most csak Abletont vagy most a kontrollert használom!
A mixeket is ezzel csinálom,illetve klubokba is ezzel megyek!
Elnézést ha valakit netán megsértettem...

Aztán jövőhéten már tényleg mutatok a már megígért új munkákból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése