Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. február 2., szerda

Happy Birthday!

Na eljött újra ez a nap:)
Egy évvel megint öregebb lettem... :(
Köszönöm mindenkinek azt a sok jókívánságot!:)
Jólestek...
De ilyenkor még a dj-k is összetartanak...
Ezt becsülöm!!!:)

József Attila verse most aktuális!:)



Születésnapomra

Harminckét éves lettem én -
meglepetés e költemény
csecse
becse:


ajándék, mellyel meglepem
e kávéházi szegleten

magam

magam.


Harminckét évem elszelelt
s még havi kétszáz sose telt.

Az ám,

Hazám!


Lehettem volna oktató,
nem ily töltőtoll koptató

szegény

legény.


De nem lettem, mert Szegeden
eltanácsolt az egyetem

fura

ura.


Intelme gyorsan, nyersen ért
a "Nincsen apám" versemért,

a hont

kivont


szablyával óvta ellenem.
Ideidézi szellemem

hevét

s nevét:


"Ön, amíg szóból értek én,
nem lesz tanár e féltekén" -

gagyog

s ragyog.


Ha örül Horger Antal úr,
hogy költőnk nem nyelvtant tanul,

sekély

e kéj -


Én egész népemet fogom
nem középiskolás fokon

tani-

tani!



(1937.április.11)

Na és az én ajándékom nektek születésnapom alkalmából:
http://soundcloud.com/sunniehudson
Feltöltöttem nagyjából mindent!!!
Ami elmaradt azt folyamatosan teszem fel!
Holnap pedig linkelem is a cuccosokat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése