Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. május 25., szerda

Mostanság

Na újra itt vagyok.Bár ez a kezdés már-már közhelyes:)
Sajnos nem úgy van időm mostanában mint tervezném!

Persze a zenék ,trackek is folyamatosan készülnek és nagyon bízom benne,hogy hamarosan mutathatok is valamit:)

Most megint van pár stúdió munkám a már említett rapbandáknak.
Ez sok időt elvesz a saját dolgoktól...

Aztán folyamatosan megy a buli szervezés itt ott...
Nagyon látszik sajnos a válság a bulikban is!
Két fajta buli van most,legalábbis úgy látom!Hétvégén volt mindkettőben részem:)

1. Az a buli ahol nincs ember...
Ez olyan buli ahol pl egy holt amatőr dj,mahasz nélkül ingyen zenélt:)
Volt is ahogy számoltam 5ember!!!
A tulaj meg csak támasztotta az italpultot:)
Amikor beszéltem vele azt mondta minden jó így!Hát akkor fulladjon bele a jól menő helyébe!

2. Full tele a hely de mintha óvóbácsi lettem volna...
12-14évesek futkóráztak és ittak.Persze mindezt törvényesen!:)

Azt látom ,hogy eltünt a bulikból a korosztályom a 24-35évesek.Ők dolgoznak!
Nagyon sajnálom pedig úgy látom lehetnének még jó bulik!
Persze más tulaj meglátás kéne!
Oda nem mennek ahol kevesen ,de oda se ahol meg gyerekek vannak:)

Ja meg ma megint megvolt a hónap vagy talán az év poénja!
Egy nagy clubbal tárgyaltam ma ,ahol a program szervező gyerek egy dj versenyre akart meghívni,de úgy hogy add  jegyeket és még én áruljam aztán ha megfelelő jegyszámot eladók jöhetek.Ja meg a haszon nagyrésze is az övé!
Röhej a köbön...

Komolyan ma eldöntöttem hogy itt helyben mindenféle szervezésemet lezártam!!!
Majd ha akarnak megyek jó pénzért:)

Na megyek is dolgozni...
Hamarosan újra jelentkezem!

Ja frissítve minden:) (Toplista is...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése