Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. május 13., péntek

Újra itt!:)

A cím már ismerős:)
Sokszor írtam már ki!

Na de nagyon örülök,hogy újra itt lehetek.Sőt talán most örülök a legjobban!
Ugyanis napokig nem tudtam bejelentkezni,mindig karbantartást stb írt ki!Már tényleg kezdtem aggódni!

Új honlap stb,megint behirdetni rengeteg meló!
De sikerült végre:)

Na akkor amik történtek:

Ugye múltkor írtam,hogy a saját munkák mellett megkerestek helyi rapperek is stúdió munkák ügyében!
Bárkinek kell felvétel stb,keressen bátran:)

Szóval kicsit eltérnek a stílusomtól,de azért hallgassatok bele.
Az egyiknél a master,míg a másiknál az énekfelvétel kötődik hozzám!





Meg elkezdtem szervezni a nyári bulikat!
Júniusban úgy nézz ki,hogy újra leszek egy szombaton Nagyatádon!
De ezekről később...

Na meg neki állok a Májusi House mixnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése