Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. május 8., vasárnap

Továbbra is csak a munka!!!

Na úgy gondoltam,hogy most már újra itt az ideje,hogy jelentkezek!
Nagyon örülök annak,hogy bár ritkábban jelentkeztem mégis nagyon sokan visszatértek nap mint nap!
Igyekszem is ezt meghálálni!

Mint a cím is mutatja dolgozom rendesen,még ha ezt nem bizonyítja semmi sem.
Egyenlőre!!!


Amiről már meséltem a napokban megkeresett több rap formáció is master illetve hanganyag felvétel miatt!
Az egyik formációnak (D.A.V.E.) felvettünk két számot is pénteken a kis házi stúdiómban:)
Elég jól ment a meló,nem volt semmi tökölés!Ezt szerettem!

Szombaton a felvételeket vágtam meg!Meg összeraktam és mastereltem a zenéket!Szerintem a rap műfajban elég ütős anyag lett!

A másik formáció (BLAST) két számát hozta el.hogy keverjem ki.Szóval van meló rendesen.

Így sajnos a saját dolgaimra nem volt idő!
De holnaptól tudok foglalkozni a saját dolgokkal is...
De persze várom továbbra is a külsős dolgokat! 
Bővebb infó:

A másik dolog,hogy jelöljetek bátran facebook-on,mert itt is kapjátok a naprakész infókat!

Ja meg friss zenék mindig itt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése