Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. október 22., szombat

Élménybeszámoló!

Akkor , ahogy szoktam mesélnék a tegnapi buliról...

Szerencsére elég jól kigyógyultam az influenzából és tudtam menni...
Bár sajnos most az a lehetőség volt , hogy (mivel baráti meghívás volt)  hogy a rezidens dj-vel megyek már nagyon korán. Hat körül már jöttek is értem...
Ahogy említettem jó korán:)

Mivel még jött egy másik dj-kolléga ezért addig beültünk kicsit alapozni...
Persze én nem voltam ellene:)

Na aztán miután mindenki megérkezett irány a buli...

Mint , ahogy már említettem előző bejegyzésemben több éve játszottam rendszeresen ezen a helyen...
Hát igen azóta egy kicsit megváltozott...
Máshol volt a Dj pult stb...
Az biztos hogy a pultot talán óvodásoknak csinálták mert olyan pici volt:)
Elférni elég nehézkes volt...
A cuccomat meg nem nyomorogtatom mert nem volt olcsó!

Na mindegy sikerült megoldani!
Szóval hét körül kezdték a fiúk a szerelést fények hang stb...

Én addig ismerkedtem:)
Szerencsére már ekkor voltak ismerős arcok régről...
Hogy megváltoztak , megváltozott minden...
Volt egy srác anno aki rendesen tudott élni no és persze inni:)
Ma meg illetve az este egy kortyot se...

Nem úgy mit én...
Egy Kedves hölgy invitálására több Finlandia-vodka és Sprite keverék lecsúszott...
Nagyon jó kis ital de nagyon üt!
Itatja magát aztán egyszer csak jön a Krakk!
Egész jól bírtam meg is lepődtem....
Szóval nekem mire elindult a buli már jó hangulatom volt:)
Félreértések végett nem iszok rendszeresen , és tudom hol a határ!

Persze mint mindenhol megjelentek az amatőr dj-k akik tini lányok hadával voltak körülvéve...
Ezen mint mindig jót nevettek...
Bár akkor már ideges lettem mikor az egyik az én fejhallgatómat kezdte el használni...
"Na mi van öcsém!" :)
Felkiáltással jeleztem hogy nem kénne!

Amin még meglepődtem hogy este 10!!! órakor már buli volt!
Addig több dj váltotta egymást a pultban...
Bár nagyon összevissza ment szerintem...
Én kb. éjfél után kezdtem volt is rendesen őrjöngés!
Bár ezt látva , vagy nem tudom miért elég hamar szóltak kb. 45 perc után hogy cseréljük!
Itt nem akarok levonni semmit se mert ugye barátilag jöttem...

Mindent összevetve egész jó kis este volt , némi tényezőktől eltekintve...
Na aztán most hogy már jól vagyok állok neki a zenéknek ezerrel!
Na kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése