Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. október 19., szerda

Influenza...

Hát nem így képzeltem el a hetet...
Itthon kúrálom magam mert elkapott ez a fránya influnza:(



Érdekesség , hogy pont a napokban néztem egy vírusos filmet:)
Ekkor még nem gondoltam , hogy pár nap és ...

Több éve nem voltam beteg , de legalább megismertem a háziorvosom:)
A legrosszabb hogy nem szeretem a teát most meg ihatom dögivel...

Na de akkor a zene...
Ahogy már múltkor beszéltem egy új club nyitásáról na abból semmi nem lesz , legalábbis részemről...
Mert persze , hogy a tulaj nem jelentkezett...
"Remélem csődbe megy" :)

De a héten több klubbal is tárgyaltam és úgy nézz ki több helyre is megyek...
Elsőként most pénteken Somogyjádra...
Remélem meggyógyulok addig...


A többiről meg majd később...
Már nem akarok elszólni semmit...

Ahogy kicsit jobban leszek neki állok dolgozni is és jönnek új mixek , remixek ...
Na megyek teázni...
Mindenki jól öltözzön fel ebben a hidegben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése