Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. október 28., péntek

Megérkezett az új House mix!!!

Megint régóta nem jelentkeztem bizonyos dolgok miatt...
De itt vagyok és rögtön egy új mixet hoztam nektek!:)
Mégpedig a legújabb house bombát a "Sweet Sexy House Club Tour-mix 2011-9."-et!!!


A mix ismét csakis a legpörgősebb és legfeszesebb zenéket tartalmazza!
Pár régi sláger (Nyári kedvencek) és persze az új dalok váltják egymást!
A mix főként a magyar producerek munkáit tartalmazza , amely szerintem abszolút világ színvonal!

Rögtön elsőként szerintem a nyár egyik legnagyobb slágerével indulunk a Milk and Sugar-Hi-a Ma (Pata Pata)-val és persze annak legjobb remixével!(Muzzaik).Aztán csak pörögnek a jobbnál jobb club zenék!
A harmadik track egy nagy kedvenc a Pink Floyd - The Wall 2011 remixe , ami szerintem igencsak hasít!
Ha már Retró jön a fiatalságom egyik nagyágyúja a 3M a The KLF-től!Aztán feltűnik még Michael Jackson és persze szintén egy régi nagy sláger a Prodigy és a No good!.Persze vannak újdonságok is pl Somló Tamással Dj.Kitto  szintén nagy kedvenc!
Aztán a mix vége felé az abszolút totál kedvenc Wava és a Sombrita!
Szóval kicsit vegyítve a nyári slágerek a mostanival...
Remélem elnyeri ez is a tetszéseteket! :)
Szóval kezed a hangerőn és nyomd meg jóóóóóóóóóól!!! :)



A szokásos pár előadó:
-Milk and Sugar
-No!end
-B-Sensual
-Wawa
-Sean Finn


Persze folyamatosan készülnek az új munkák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése