Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. július 10., vasárnap

Atádi party!!! :)

Sziasztok!

Először is mindenkinek kellemes vasárnap délutánt kívánok ebben a kánikulában:)
Nagyon köszönöm,hogy kitartottatok és többször visszanéztetek az oldalra ,a két hét kihagyás ellenére is...
Ígérem naprakészebb leszek ezentúl!!!

Hú ,nagyon sok minden történt velem amíg nem jelentkeztem,de erről úgyis több bejegyzésben mesélek majd:)

De elsőként a két héttel ezelőtti Atádi buliról kicsit bővebben:)


Sajnos most hó végén játszottam és ez meg is látszott...
Ja meg hozzáteszem nyár van, ugye akkor mindenki Balaton!
Úgyhogy nagyon nehéz dolgom volt!!!


Szokásos technikával érkeztem és most semmi malőr nem volt!Pedig itt minden buliba szokott lenni valami:)
Na de a buliról:
A Dj-k rémálma volt az este:)
Kevesen is voltunk ,meg a közönség se volt a toppon:)
Így persze nekem is nehéz volt!Pedig olyan zenékkel készültem...
De ezek maradtak a laptop mélyén:)


Ezen az estén három zene ment:
-Fluor-Mizu (UTÁLOM MÁR!!!) 
-Klikk-Klikkesedj (Szintén utálom)
-Jennifer Lopez feat.Pitbull-On the floor (Ha már választani kellene inkább ez,persze saját mashup-ban:) )

Meg nagyon ugrálnom kellett a stílusok közt...


Mindent egybevetve azért nem volt ilyen szörnyű:)
Remélem mielőbb újra találkozunk Nagyatád!!!

A mixet is felvettem de még meg kell hallgatnom mi használható belőle:)
Ha teszek is fel akkor is kb. 1 órát sajnos:)



A reggelt pedig mindig megkoronázom a helyi vásárban egy jó nagy adag kolbásszal:)
Azt ki nem hagynám semmiért:)

Aztán közben dolgozgattam rendesen...
De erről későbbi bejegyzéseimben...

Este jövök még egy beszámolóval ,mert az éjjel Balaton fővárosában Siófokon buliztam a Palace-ban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése