Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. július 30., szombat

Palace Club 2011.07.29.


Na akkor kis élménybeszámoló a tegnapi buliról!
Ahogy látjátok a képet nem kis nevek voltak!

Na akkor a legelején kezdem...
Rögtön megérkezéskor már nagy tömeg fogadott az embereket két kapun engedték be.A biztonságiakon is látszódott a meglepődöttség:)

Bár a buli tényleg a nyár legnagyobbjának volt reklámozva!

Csak úgy megjegyezném a csinos hölgyeket megint:)
Ők hol vannak egész évbe?:)

Persze a bulit a Gardenbe kezdtük ahol rögtön Julia Carpenter kezdett.Nagyon bírom a stílusát , meg ahogy a közönséggel bánik.De itt már kezdődtek a gondjaim...
Sajnos kevés a hangerő bár tudom , hogy a környező lakók miatt...
De akkor is...
Nehéz lehet így zenélni...
A másik bajom Carpentert illeti...
Tényleg hangsúlyozom a kedvenc Dj-m!Ezért nem kímélem...
A helyi rezidens Dj-vel is beszéltük , hogy hónapok óta ugyanazokat a zenéket játssza.
De ettől függetlenül is látszott , hogy este nála volt a legnagyobb tömeg!

Julia után jött maga Bárány Attila!
Hát igencsak búcsús volt a műsora.Rengeteg beszéd stb...
Meg ez az ellenőrzős téma már röhej.De ahogy láttam a bulizóknak se igazán tetszett.Műsorra végére alig voltak!!!Szóval igencsak nem voltam elájulva tőle...

De akkor még nem tudtam,hogy a java vissza van...

Jött a világsztár Dj.Chuckie!!!
Én már úgy hívom a világ szarra!!!
Aki mellesleg a Dj.Mag szerint a világ 37 legjobb dj-e!!!
Szóval 1 órára volt meghirdetve...
Ekkor már egy tűt sem lehet volna leejteni az arénában!
És csak vártuk , vártuk...
Egy órás késéssel jött meg Dj.Szar:)
Első meglepődöttségem az volt , hogy memóriakártyáről játszott...
Ez még hagyján mert ugye én is laptopról játszom...
De én játszom!!!
Ahogy néztem zenékkel nem volt baj , jó durva pörgős Dutch-house-t játszott...
A lejátszó:)
Mert Chuckie semmit se csinált csak bohóckodott...
Pofázott meg ugrabugrált mint egy kis hülye cigány gyerek:)
Meg itta a vodkát nem kicsi üvegből!
Persze a tömeg ugrált meg bírta a zenét.
Ma néztem a fórumokon mindenki hogy dicsérte...
Ezt a majmot aki előre felvett műsorral jön!!!
Ezt egy legutolsó falusi kocsmában sem lehetne megengedni...
A másik hogy többször lehúzta a zenét , hogy pofázzon de elfelejtette visszahúzni:)
Vagy úgy eltekerte a hangszínt , hogy több szám után talált vissza:)
Arról nem is beszélek , hogy kb. háromszor kapcsolta le a zenét ami csöndet eredményezett!
Szóval ennyit róla...

Andro-ról nem tudok írni mert sajnos Chuckie profi műsora után már elvileg nem lépett fel.
Így is hajnali fél ötkor indultunk haza a tökéletes buliból...

Na holnap jövök az új mixel , mert ma hulla vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése