Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. július 24., vasárnap

Park Club Kaposvár

Szombat éjjel ismét hazai közönség előtt bizonyíthattam.
Most jártam először az új Park clubban!
Régen közel 10 éve rezidens voltam itt.De hát azóta eltelt pár év...
Amikor beléptem a terembe el is gondolkodtam mi hol volt anno:)


Szóval körülbelül fél egykor érkeztem meg a clubba.Dj.Krezy kollégám éppen slágert játszott.De nem is volt baj mert én igencsak zúzósra vettem az estét:)
Aki ismeri az eddigi munkásságomat az igencsak meglepődött volna...
Szinte semmi sláger csak veretés volt egész este!


De nagyon örültem annak , hogy most végre kibontakozhattam és azt játszhattam ami mostanában én vagyok...
A közönség is abszolút vevő volt erre.Teljesen együtt voltunk:)


Na és persze meg kell említenem a rengeteg szexy kisasszonyt:)
De azért volt egy meglepő és mulatságos kérés egy hölgytől:)
-Le tudnád játszani most az Orsi-Ha lemegy a nap című zenét?:)
Épp Axwell és Muzzaik-ot játszottam:)
Hát persze hogy lejátszottam:)
Ilyet?:)


Szóval mindent egybevetve iszonyat jól éreztem magam és ahogy láttam a közönség is!
Remélem mielőbb találkozunk újra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése