Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. július 10., vasárnap

Palace Club 2011.07.10.

Na akkor ,ahogy már említettem a tegnapi mega buliról:)

Nos már régóta terveztem barátokkal ,hogy lenézzünk valami nívós helyre.
Sokat agyaltunk ,hogy merre menjünk:)
Persze ,ahogy lenni szokott mindenki másfele akart menni:)
Csak siófok volt a biztos pont:)

Aztán eldőlt go Palace!
Nem bánta meg egyikünk se az tuti!

Az elején természetesen rögtön a helyi Tesco-ban kezdtük ,mert hát szomjasan ilyen melegben nem lehet lenni!:)
A tv is ezt szajkózza ,hogy védjük magunkat a kiszáradástól!
Na én védtem:)
Miután megvoltak a Bacardi-k indulhatott az este:)

Persze ,mint mindig most is hoztuk a formánkat:)
Megint eltévedtünk:)
Még jó ,hogy volt felhőpászta mert azt követve meglett a hely!:)



Rögtön a parkolóban jött a látvány:)
Nem gyenge autók no és persze csajok:)

A buli az meg mindent vitt!!!
Eszméletlen csajok ,kedves személyzet...
Mindkettő elég ritka manapság!!! :)
És az este mindenkinél csak a buliról szólt!!!

Először a kert helyiségbe kezdtük, itt két dj nyomta az r'n'b zenéket elég unottan...
Talán ez az 1 amit kritizálni lehetne!
Nekem kellene itt zenélnem:)

Éjfél körül nyitották ki a benti arénát ahol rögtön Dj Antonyo kezdett!
A benti meleg ellenére azért rögtön elkezdődött a zúzás!
Antonyo szettje a szokásos volt ,bár inkább a régi bevált zenéket játszotta!
Aztán hajnali 3 felé megérkezett a császárnő:)
Julia Carpenter
Hallottam már róla ,de sose hallottam még játszani...
Iszonyat jó zenéket tolt!Aki ismer tudja,hogy nem vagyok az a táncos típus:)
De Julia nagyon tudd ,mert én is tomboltam...
Mondjuk hozzátenném,hogy ebben sokat segített a jó fény és hangtechnika!!!
Iszonyat brutál módon szólt...

Szóval nem gyenge este volt...

Reggel a jó kis bevált kolbász megint feltette az i-re a pontot:)
Szóval I love Balaton!!!
Szerintem hamarosan folyt.köv:)

 Kis szuvenír még a pólóm Julia és Antonyo dedikával:)


Pár videó a Palace-ról és Julia-ról:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése