Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. augusztus 17., szerda

Dolgozom...

Elég rendesen dolgozom az újdonságokon ezért vagyok csöndben , ahogy már múltkor is említettem.
Na de most fellebbentek pár fátylat:)

Ma elkészült egy új mix!
Méghozzá olyan ami szerintem nagy sikernek fog örvendeni mert sokan kértetek ilyet:)
De többet nem árulok el:)
Holnap jön , mert még a szokásos voxokat bele kell tenni:)

Másik dolog , hogy még mindig kapok olyan leveleket , hogy X.Y. remixelné a szélt vagy a the wind dalomat:)
Ez nagyon jólesik , de több remixet nem tervezzek!!!


A másik fajta levél meg a mixek tracklistáját kéri továbbra is:)
Nem győzöm hangsúlyozni , hogy nem véletlenül nincs!
De lesz olyan mix ahol lesz lista ígérem!
A jó Szakács se árulja el a receptjeit:)
Én jó Szakácsnak érzem magam... :)

Nagyon jólesik , hogy nap mint nap egyre több jelölést kapok FaceBook-on!
De kérlek titeket ,hogy aki személyesen jelöl a zene miatt az nyomjon ide is egy like-ot!!!
http://www.facebook.com/pages/Sunnie-Hudson/178577468856739
Mindig itt értesülhetek elsőként az újdonságokról!!!

Úgy döntöttem ,hogy ezentúl a mixekhez is lesz kis bemutató jellegű videó a youtube-on!
Pl ilyen:



Szóval rendesen készülnek a mixek és saját trackek!
A mixekhez a napokban olyan zenéket szereztem , hogy lesz irigység rendesen:)
Aztán dolgozom a már beharangozott LEFT ME HIGH dalon is!
Erről annyit , hogy igazi pörgős house zene lesz némi vocallal megfűszerezve:)
A dal a leghíresebb House Dj-k sample-ből lett összerakva.Tehát részben saját...
A hangminták Swedish House Mafia-t illetik a többi meg engem , tehát a pörgés garantált!!!
A következő House mixben már benne lesz:)

De készül egy teljesen saját dal is , mint a szél volt!!!
A zene és a dalszöveg megvan hamarosan a feléneklést tervezzem!
De még nem biztos a hölgy kiléte:)
Három hölgy között vacillálok :)

Szóval zajlik az élet...

Na holnap akkor új mix!!!
Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése