Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. augusztus 6., szombat

frissítés + Stereo Palma

Na újra itt vagyok:)
Az elmúlt pár napban eléggé hulla voltam , még ahhoz is , hogy pár sort írjak...
Sőt még a gépet se kapcsoltam be , ami nálam igen ritka :)

Szóval nagyon örültem , ahogy megláttam a mail-eket:)
Rengeteg dicsérő szót kaptam a mixekről , ezért érdemes csinálni:)
De azért kaptam egy negatívot is.Neki írtam is , hogy jogos és megfogadom a kritikáját!

Persze sok üzenetben továbbra is a tracklistát kérik...
Azoknak még egyszer mondanám , hogy nem készül továbbra sem tracklista egy mixhez sem!
Így is észreveszem , hogy véletlenül sok dj utánam kezdi el játszani az adott zenét:)
Pláne ha kiadnám a listát...

Ma több e-mailt váltottam a magyar zene Császárával Náksi Attilával (Stereo Palma)!
Először ő kérte egy régi mashup-omat Tiesto vs. Náksi Brunner-Csak egy nap van (Sunnie Hudson mashup) , hogy játszaná.
Mondanom se kell , hogy milyen megtisztelő!
Anno a Sex,club,friends mashup-omat is tolta ezerrel:)
Aztán beszélgettünk és megkaptam legújabb zenéjüket is , ami majd szeptemberben jön ki!!!
A legújabb Sweet sexy mixet érdemes lesz hallgatni , mert ebben lesz szerintem az országban először az új Stereo Palma zene!


Frissítettem a honlapot is! Ideje volt már...
Letöltések,Toplista stb...

Na megyek dolgozni!
Soerii vs. Poolek-Maximális extázis (Sunnie Hudson Extended Version)-on kezdek ügyködni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése