Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. augusztus 24., szerda

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!

Na újra itt vagyok megint pár napi hallgatás után...
De ahogy mondani szoktam , mert párszor már hallottátok tőlem csendben dolgozom...
Lesz pár új remix , mix és persze saját dalok is...
De hamarosan jönnek a munkák!

Sokan kérdeztétek , hogy csinálok-e remixet a Flamemakers remixversenyre.
Hát először nem érdekelt túlzottan a dolog... :)
De aztán megtetszett a dal és mégiscsak neki álltam:)
Kis ízelítő belőle:

Persze nem csak ez hanem a már említett remixek is jönnek!
De nagyon jó , hogy már a prew-ek után jelentkezik több dj ,hogy játszanák az adott dalt :)



De persze jönnek a mixek is:)
Az biztos , hogy a magyar mixem az eddigi legsikeresebb mixem!:)
Megmondom őszintén vártam ezt , de a letöltések mindent felülmúltak...
Épp válogatom az új zenéket a mixekbe és azt ígérhetem nem fogtok csalódni...

Meglepődtem azon is , hogy a napokban feltettem egy kérdést a facebook-on , hogy milyen mixet is szeretnétek hallani...
Egyforma arányban válaszoltatok a house és dance mix között :)

Apropó Facebook , lassan gyarapodunk :)
Tessék megosztani és tovább adni:
http://www.facebook.com/pages/Sunnie-Hudson/178577468856739

A másik hír , hogy indul a reklám amiről már meséltem...
Lassan összeáll a dolog...
Aztán bízom benne , hogy  hamarosan több helyen is találkozunk! :)

A másik fontos hír!
MA 1 ÉVES A BLOG!!!
Nagyon örülök , hogy egy év alatt közel 30.000-ren látogattátok meg!
Leírni is nehéz mennyi minden történt egy év alatt...
Így nem is teszem:)

Na megyek is...
Nézz vissza gyakran érdemes lesz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése