Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. augusztus 7., vasárnap

Soerii vs. Poolek-Maximális extázis (Sunnie Hudson Extended Version)

Na megérkezett a Soerii vs. Poolek cuccom , amiről már régóta beszélek:)
Külön érdekesség , hogy ma mondták vissza őket itt Kaposváron.Mivel egy rendezvény harmadik napja elmaradt!Gratulálok a szervezőknek!:)

Na de a munkáról:)
Nos igen a változatom hasonlít az eredetire.Ezért simán csak extended mix:)
Mivel nem volt jó játszható változat a dalból ezért csináltam.:)
Így már lehet használni és keverni:)
Végülis csak fel-le vezetést csináltam meg a lábdobot cseréltem illetve néhol kicsit megbolondítottam:)
Többet nem is akartam kihozni a dalból:)
Mert van jó pár zene amivel már így is csúszok:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése