Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. december 11., vasárnap

2011.12.11.

Na újra itt vagyok ismét... :)
Elrabolt a Mikulás pár napig... :)

Az év-vége felé nagy a hajtás , de gondolom mindenki ismeri ezt!
Így vagyok én is ezzel...

De az a tervem , meg azon is dolgozom , hogy minél több újdonságot rakjak a Karácsonyfa alá!
Így a napokban kb. a hét közepéig nem nagyon leszek :(

Szóval amiket még idén beszeretnék fejezni:
-Vastag Tamás és Vastag Csaba-Őrizd az álmod (Sunnie Hudson remix)
Ebből , ahogy már említettem lehet , hogy végig vezettem a munkfolyamatot lépésről lépésre...
-Dirty South & Axwell - Open your heart 2012.  (Sunnie Hudson Reload)
-Exacta & Belocca - Lost In Music 2012. (Sunnie Hudson Reload)
-Sunnie Hudson feat.Brigitta-Őrült éjjel!
Elvileg a napokban megkapom az éneksávot... , és akkor indul a móka!
-Ragga Twins-Ragga sound (Sunnie Hudson Reload)


Ja és persze az elmaradt mixek:
-The Wind Club-Tour-mix 12.
-Sweet Sexy House Club Tour-mix 11.
-Sweet Sexy House Club Tour-mix 12.


Na aztán a napokban jelent meg D.A.V.E. egyik munkája ahol egy méltán népszerű rapcsapat lemezén volt közreműködő!
A dalról annyit , hogy az ének felvétel nálam készült!

Szóval dolgozom , dolgozom , dolgozom !!!
Hamarosan jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése