Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. december 25., vasárnap

Karácsonyi ajándékok nektek!!!


Hát eljött a Karácsony! Hogy repül az idő...
Nagyon köszönöm nektek az elmúlt évet, a sok jó visszajelzést!

Mivel idén sok Sunnie Hudson zenét hallgattatok ezért ajándékot hoztam nektek! :)


Sunnie Hudson-The Wind Club mix 12.

Az év utolsó dance mixe...
A mix a szokásos kedvenc slágereimet tartalmazza , jópár új slágerrel!
Az eleje a hölgyeknek kedvez fenékriszálos zenékkel, de persze a közepétől rendesen beindulunk! :)
Mivel Karácsony van ezért mi is lehetne a kezdő és a záró zene...
Természetesen az ilyenkor az elmaradhatatlan Last Christmas! A kezdő zene még a tavalyi a záró zene pedig az idei átdolgozás!



A promó zene utolsó zenéje itt még a Desperado dala. Nos ezt a dalt ne keresd mert végül nem tettem bele...

A mixet most az egyik soundcloud oldalamra tettem fel, itt meghallgathatjátok és letölthetitek!




Sunnie Hudson-Sweet Sexy House Club Tour-mix 11.

Ez a mix is hozza a szokásos stílust...
Kicsit keményre vettem megint követve az igazi club hangzást!
Rögtön zúzdával indul aztán közepén kicsit lágy dallamok után folytatódik a zúzás! :)
Ahogy Sterbinszky kollégám mondaná van alja rendesen!!! :)



Jövőhéten még jön a sorozat 12. és egyben utolsó darabja!

Ezt a mixet is a soundcloud-ról tudod leszedni!



Aztán ígértem még pár remixet is....



Azokat pár nap múlva pótolom, mert a Karácsony kicsit lefoglalt...
És nem akartam olyan dalokat kiadni amivel nem vagyok elégedett!

De azért adok pár másik remixet!!!
KATTANJ RÁ!!!

Mindenkinek további Kellemes Ünnepeket!
Na megyek készülődni az esti bulira!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése