Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. december 22., csütörtök

2011.12.22.

Lassan újra itt a karácsony! :)
Hogy mennek a napok...

Én is csomagolom már nektek az ajándékaimat!
DECEMBER 25.-ÉN JÖN AZ ÉN AJÁNDÉKOM!!!
ÚJ MIXEK, TÖBB REMIX!!!
Szóval mindenképp nézz vissza!!!

Kis ízelítő:
Nem szeretek félkész munkákat kiadni, mutatni de most mégis úgy döntöttem, hogy mutatok a Ragga Twins remixből!


Ezenkívül jön még Inna, és a Vastag testvérek remixe!
Aztán új mixek is!!!

DECEMBER.25.!!!!

Aztán a napokban kaptam felkérést egy hatvani Radió-tól (Radio60), hogy legyek az egyik Dj a mix műsoraiban! Persze örömmel vállaltam! Ahogy van konkrétum azonnal jelzek!


Na megyek tovább csomagolni az ajándékokat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése