Kiemelt bejegyzés

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz!

Megérkezett az új dalom a Hamis tűz !!! Ének, vocal : Erdélyi Csilla (Sheela) Dalszöveg: Balog Szabolcs (Sunnie Hudson) Zene, Hangsz...

2011. december 17., szombat

2011.12.17.

Na újra itt vagyok és írok nektek... :)
Ahogy már olvashattátok tele vagyok melóval az év végére!

Rengeteg remixel és extra meglepikkel készülök , hogy a Karácsonyt én is feldobjam! :)

Ma ismét tárgyalást volt Brigivel remélem már tényleg napok kérdése az új dal!
Aztán ma még kikevertem Blast új számát is!

Érdekesség mára , hogy a neten találtam egy idézetet amit mintha rám szabtak volna...

Nem azért tetszik egy zene , mert szépen éneklik vagy sokan posztolják , hanem mert valahol belül megérint és mondd valamit minden alkalommal amikor meghallgatom!Sokszor csak egy zene képes visszahozni egy pillanatot , egy érzést egy illatot egy személyt , egy emléket , ami egyszerűen csak mosolyt csal az arcomra...
A ZENE BOLDOGGÁ TESZ!!!
Mennyire igaz...


Ma megcsináltam az új mixek promóit is...
Íme az új House mix promó!
(Nagyon ütös mix lesz ismét!)

Na jövök holnap valamivel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése